• Tijdens een landelijke persconferentie van minister-president Mark Rutte en minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport Hugo de Jonge zijn nieuwe maatregelen afgekondigd om het aantal contactmomenten terug te dringen. Dit is nodig om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. De landelijke maatregelen gelden vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur en zijn in elk geval voor de komende drie weken van kracht.

De maatregelen zijn erop gericht om de kans op grote drukte en het aantal sociale contactmomenten tussen mensen te beperken, zonder de samenleving en de economie op slot te doen.

De volgende maatregelen treffen de activiteiten van vv SVBO:

• De kantine is tussen 29 september en 20 oktober gesloten.
    • De wedstrijden en trainingen zullen plaatsvinden zonder publiek. Ouders kunnen hun kinderen afzetten bij de trainingen/wedstrijden en na afloop weer ophalen. Het is niet toegestaan om tijdens deze activiteiten te blijven kijken. Mocht u als ouder hierover vragen hebben neemt u dan contact op met de trainer of leider van het team waarin uw kind speelt.
    • Buiten wedstrijden en trainingen om, zullen alle overige activiteiten tussen 29 september en 20 oktober niet doorgaan.

Voor 20 oktober zal bekend worden of deze maatregelen worden verlengd of versoepeld. We zullen u hierover via deze website informeren.