• Trainingen en wedstrijden gaan door, maar zonder publiek

1 okt 2020 Beheerder
  • Na overleg met de GGD en andere verenigingen is besloten de trainingen bij SVBO weer te hervatten. Ook gaan de wedstrijden gewoon door.

Zowel bij de trainingen als de wedstrijden houdt SVBO rekening met de overheidsmaatregelen, wat inhoudt dat er geen publiek op het sportpark aanwezig mag zijn. Ouders of begeleiders kunnen hun kinderen bij de ingang van het sportpark afzetten. De jongste kinderen (jonger dan 10 jaar) zullen door de aanwezige vrijwilligers worden begeleid naar hun trainer of teamgenoten.

Bij de trainingen en thuiswedstrijden is het niet de bedoeling dat spelers zich op het sportpark gaan douchen. Na de training of wedstrijd kunnen de spelers direct zelf naar huis gaan of opgehaald worden bij de uitgang van het sportpark. Vrijwilligers zijn bij de uitgang van het sportpark aanwezig om toezicht te houden op wachtende kinderen. De kleedkamers zijn slechts gedeeltelijk geopend om de uitspelende teams te ontvangen.

De kantine blijft gesloten bij alle activiteiten.

Mocht u hierover vragen hebben richt u zich dan eerst tot de trainer of leider van het team waarin u of uw kind speelt. Heeft u daarna nog vragen dan kunt u zich richten tot de corona coördinator Berend Keuter (tel. 06-10107729).

Wij danken u voor uw begrip voor deze maatregelen en rekenen op uw medewerking.